خدمات دفاتر پیشخوان دولت در زمینه موبایل
شرکت های خدماتی و دفاتر پیشخوان در قبال هر یک از بخش هایی که قادر به فعالیت در آن زمینه هستند یک سری فعالیت ها را می توانند انجام دهند.
دفاتر پیشخوان از جمله مراکزی هستند که مردم روزانه مراجعات زیادی به آن ها خواهند داشت، از پرداخت قبض برق تا دریافت انواع امتیازات آب، برق و گار و …
وظایف دفاتر پیشخوان در قبال مشتریان تلفن های همراه و خطوط سیم کارت
در این مطلب قصد داریم یک سری از وظایف این دفاتر در قبال خطوط همراه و همین طور ارتباطات تلفن را شرح دهیم:
فعال سازی خط اعتباری |
فعال سازی خط دائمی |
قطع خط ( به تقاضای مشترک و یا به دلیل مفقودی) |
صدور قبض المثنی و میان دوره |
وصل مجدد و یا دوطرفه کردن خط پس از پرداخت بدهی یا به تقاضای مشترک |
تعویض سیم کارت خراب و یا مفقودی برای مشترکین دائمی و اعتباری |
تغییر نام سیم کارت دائمی |
تغییر نام سیم کارت اعتباری |
فعال سازی خدمات چند رسانه ای (MMS) |
خروج از فهرست سیاه |
تغییر و یا اصلاح آدرس |
پیگیری نامه های قضایی |
چاپ ریز مکالمات |
ریز مکالمات بر روی لوح فشرده (CD) |
البته ممکن است برخی از این فعالیت ها به دلیل برخی محدودیت های موقت قابل انجام نباشد.